Шукати в цьому блозі

Правовий брейн – ринг

ВСТУП
Правова освіта та правове виховання молоді в дусі поваги до закону завжди були пріоритетними державними завданнями. Такими вони залишаються в даний час і будуть такими в майбутньому. Цей підхід диктує сьогодення. Ми не можемо не помічати того, що серед значної частини молоді відбувається перерозподіл моральних, правових, культурних цінностей, в тому числі іншою стає мотивація щодо навчання та праці.
Активну, в правовому відношенні, людину необхідно формувати з дитинства, особливо у шкільному віці, коли дитина готова сприймати всю інформацію, яку їй дають. Тому перед школою стоїть завдання розширювати правові знання молоді, формувати в ній високу відповідальність перед суспільством і державою, виховувати молодих людей в дусі безумовного дотримання норм права і моралі. Сьогоднішня школа – це майбутнє правової держави.
В підлітковому віці спостерігається потреба у створенні власного погляду, прагнення до дорослості, бурхливий розвиток фантазії та уяви, спрямованість на самоствердження в суспільстві. З огляду на це найбільш продуктивними у цьому віці є нестандартні уроки, які залучають підлітка до діяльного розв’язання завдань і проблем, ставлять його в позицію причетності до подій. Тому майбутній діяч виховується насамперед у грі, зокрема на нестандартних уроках під час повторення, вивчення та закріплення нового навчального матеріалу.
Актуалізація проблеми нестандартних уроків та їх вплив на всебічний розвиток дитини пов’язаний із загальновизнаним фактом низького рівня об’єктивної та суб’єктивної готовності дітей до життя за межами школи, фактичною відсутністю у більшості навчальних закладів системи роботи, спрямованої на розвиток соціально-психологічної готовності дитини до життя, що включає такі якості: уміння приймати рішення та робити вибір, бути свідомим громадянином своєї держави, завжди працювати якісно, проявляти ініціативу, навчитися працювати з великим обсягом різноманітної інформації, самостійно здійснювати її пошук, обробку, аналіз і зберігання.
Важливим елементом успішного засвоєння знань з правознавства є використання різноманітних методів активізації учнів: рольових ігор, брейн-рингів, вікторин, диспутів, “круглих столів” на правову тематику.
Враховуючи вищевказане та з метою розроблення передових форм роботи у напрямку правової освіти, правого виховання та навчання наводимо декілька прикладів.







Немає коментарів:

Дописати коментар